A mai trecut un an prin noi …

“Cine goneşte prin noapte ca vântul?
Un tată ce ţine la piept al său fiu.
Calul în goană inghite pamântul,
Şi-n haos îi zboară copilului gândul,
Îi zboară-n pustiu”
„A mai trecut un an prin noi,
A fost şi soare, au fost şi ploi”
De fapt au mai trecut mulţi, mulţi ani, de când într-o tabără de copii numită Bazna m-am îndrăgostit de aceste melodii. Au trecut 20 de ani de atunci şi viaţa mea de acum este atât de diferită şi totuşi atât de asemănătoare cu viaţa mea de atunci. Pe vremea când fredonam acele cântece 20 de ani mi se păreau o eternitate şi când priveam o femeie care are vârsta mea de acum, o compătimeam convinsă fiind că viaţa ei s-a sfârşit, că pentru ea totul e rutină, plictiseală şi probleme de zi cu zi de rezolvat. Iar acum, privind în urmă, văd ce delicios de naivă eram şi că o femeie de 30+ nu are o viaţă tristă de vise sfărâmate şi că viaţa se trăieşte mai din plin la vârsta asta, încă îţi mai rezervă o grămadă de surprize plăcute şi are o savoare mai aparte.
Ştiu ce-mi vor spune pesimiştii: „Cum poti să vorbeşti de surprize plăcute şi totul în jur se destramă, se prăbuşeşte, se scufundă?” Pot, pentru că viaţa frumoasă poate însemna şi o plimbare cu iachtul pe Mediterana, dar poate înseamna mai ales lucrurile mărunte, micile detalii ale vieţii: un copac înflorit, un cristal de gheaţă pe geam, o bluză de 12 lei sau o îngheţată la cornet. Viaţa frumoasă înseamnă sănătatea celor dragi, o îmbrăţişare, o strângere de mână, un sărut, o lacrimă ştearsă de pe obraz sau desenul nepoatei mele reprezentând „ladybug land”.
„A mai trecut un an prin noi ….” şi sper să mai treacă încă 20 şi încă 20 şi să pot spune de fiecare dată: viaţa e frumoasă şi merită trăită la 50+, viaţa e frumoasă şi merită trăită la 70+ şi de ce nu, viaţa e frumoasă şi merită trăită la 90+. Ei da, poate sunt eu prea optimistă, dar prima condiţie este să-ţi doreşti şi poate ajunge să ţi se şi îndeplinească.

About roxanasg1

Romantica incurabila, visatoare fara scuza
This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

2 Responses to A mai trecut un an prin noi …

  1. ritasophie says:

    🙂 Ce ma bucur, nici nu-ti poti face o idee! Bazna… Wow, Rox, parc-ar fi intr-o alta viata. De fapt, eu chiar traiesc o alta viata… Astept cu nerabdare cand mai multe posting-uri!
    Si cata dreptate ai in ce-ai scris mai sus! Viata e minunata! Ma bucur ca si tu simti la fel!
    Pup!

  2. ritasophie says:

    🙂 Erata: cat mai multe…

Leave a Reply

